anoumetnissa
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -45%
PC Portable LG Gram 17″ Intel Evo Core i7 32 Go ...
Voir le deal
1099.99 €

Accidents sur la route

+2
SpeeD 1019
AZI
6 participants

Aller en bas

Accidents sur la route Empty Accidents sur la route

Message  AZI Lun 25 Aoû - 12:19

Ce matin mo temoin 1 accident spectakulaire lor rond point fenix (cot lusine la biere)
1 xtrail sorti dan lane de vacoas et p al vers pl
Li mange ek 1 moto ki p fer rond point sortant de curepipe.

Moto drifter et piti la sayer lor la route. C T pas joli a voir mais so chance ce ki pas ti ena lot masine ti p vini. Sinon ban lezot masine ti pu passe lor li.

I was quite shocked. To tend dire accident. mais kan li accident la arrive en to presence to gagne 1 lot sensation. I was worried.
AZI
AZI

Messages : 97
Date d'inscription : 14/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  SpeeD 1019 Lun 25 Aoû - 12:22

yes indeed...it is anothe sensation when it happens in front of you....la chance avec la moto....mais pas bon sa..le matin bizin drifter...chauffar xtrail la so lizie cot ti ete a cette heure.....?????

SpeeD 1019

Messages : 44
Date d'inscription : 21/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  AZI Lun 25 Aoû - 12:27

Je vais etre franche. xtrail la ti p suivre mwa. Mone fer meme zafer ki li. Mone sorti et line sorti derriere mwa en grande vitesse et mone trouver couma li p al mange ek moto ki ti p vini dpi curepipe
AZI
AZI

Messages : 97
Date d'inscription : 14/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  SpeeD 1019 Lun 25 Aoû - 12:30

sa meme tout le temps mo get loto et pas chauffeur!!!!!hehehehehehehehe Laughing Razz

SpeeD 1019

Messages : 44
Date d'inscription : 21/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  AZI Lun 25 Aoû - 12:31

Merci. mo sure to ine dedicace sa pu mwa. ce ki prouve ki to effectivement guet loto.
AZI
AZI

Messages : 97
Date d'inscription : 14/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  sirozanana Mar 26 Aoû - 18:57

A ceki mone tender tout dernierment lor radio, accident la ine kozer pcke sofer masine la ti p guet dans ene subaru avec ene zoli mzeL ladan....

Sa eme appel beauté fataL
sirozanana
sirozanana

Messages : 166
Date d'inscription : 14/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  Akx Mar 26 Aoû - 19:52

Moi ki roule plein tou les zours, ene ti anecdote....

Mo lor rond point terre rouge, ene mazda familia in bate ek ene bougue, ene chacha sa
mone ariv lor rond point masine la ti enplas in blok ene lane, ban seki ti derier li p tracer p rentre dan lot lane pou kav deboucher lor rond point. Polico was already there p marker lor simer ti ena ene van lapolis ek 50 ti bolom bleu parla, p raye simer wadirer travayer Development (ena ti p mem trap la main so camwad p montrer kouma pou rayer, ena in ale aster sketch pad la boutik pou montrer kouma bizin rayer enfin mari ggt...) in ariv mo tour, pa pou kav rest derier masine la mem, mo tir mo flasher mo rod ene rentrer, ok dresser partou, mo rod ene deboucher lor rond point, mo dan 4X4 vert.

Ene malin sorti lor rond poin ek so honda 100 li p desane priz li li pa tir flasher mo dir sa li p desane ploui sa et line pran lane endans, mo nek kass system mo risser letan mo geter malin enbas devant moi li mem koner ki vitesse line rentre enba mo 4X4, mone paniker kv to koir deza ena ene accident in blok ene lane et juste akoter aster moi, 2eme en plass, net pou net...

DIR OU sa malin la nek lever depi lor ha coltar la li tir so helmet li koumans zourer. Ban police ki ti p jouer geter la banla brancher,Beta la p zourer fort fort li vine kot mo collegue ki ti p asiz a coter r moi li bour li ene coup helmet lor so la main (colleg in pokpok) garde pa p kav fer ene ggt, li vine r moi li dir moi
" EH Falour mm sofer, to lizier dan to fs langet tmrm
AHHHGHHH kouma zot koner la gel ke je suis mone arazer net net NET (li pa ti bizin zour morma ta, morma p travay sa ler la"
Mo desane devant so 5mil garde mo dir li "TA LANG.. Falou... MM r moi to p dir sa Pil..." li exciter li rode debouche r moi mo dir li "Vine la to dir sa mover pil..." ban garde nek trap li, ene sergent sot lor moi...
Circulation bloker partou, dimun kumans tromper...

KV to koir sa chacha sekine fer accident num 1 la mo koir so lipied in blesser mo koir, li boite boiter li vine r beta la li dir li eh korek sa reste trankil calmer toi...
Mo koumans leve r ban gard la moi "mo dir ggt la pa tir flasher en ggt li p bour li si paki vitesse zo pane truver??" banla dir moi "eh zenes kalmer ou ou disan chaud ou?"
Banla nek kass sa r moi " to pa truver sorpa in fek fer accident, li lor stress"

???? mo kalkile 2 coup(circulation bloker net ena p monte lor rond point ena p zourer mo piss r zot lerla mo ale koner chacha la so garson sa li p presser pou vine get sorpa line gagne news sorpa in fer accident... LOL

Eh to le koir mo ale demane beta la ek sorpa sorry tou. mo dir li eh korek sa pa kass tet pane gagne nanyer couzin (rentre fami desuite) li dir moi wai korek sa morpa in blesser p presser mo la tet pa ti en plass, toisi to fan kk to p debouche to pa p geter.

Enfi tout est bien ki fini bien mo rentre dan 4X4 la roue crie 2 coup kom dab ban garde la p geter meme...

Eh pa ene anecdote sa ta ene mari long zistoir sa. Mais ene vrai zistoir as is where is...
Akx
Akx

Messages : 72
Date d'inscription : 17/08/2008
Age : 39

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  sirozanana Mar 26 Aoû - 20:23

Trouver ki arriver kan donne zenfant masine... ????!!!! bounce
sirozanana
sirozanana

Messages : 166
Date d'inscription : 14/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  AZI Mer 27 Aoû - 12:12

Akx, pena zes. Ek twa ki ena long zistwar. C tout le temps le cas.
AZI
AZI

Messages : 97
Date d'inscription : 14/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  lash Mer 27 Aoû - 14:57

ki gogot akx.

to fer dimoune lire sa long paragraph la, pou lerla pane deroule nanier.

perdi letemp! mari sa

lash

Messages : 35
Date d'inscription : 15/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  NOiRChoLo Mer 27 Aoû - 16:51

Hahahaha!! wai ti penC bel likimama ti pu leV!!!! Very Happy 1 chance boug la ine cmpren et pne kase t fes AkX..enfin sak dimoun ena so zistoir.. mwa m ena m zistoir mne truv 1 boug lor coltar..tou so tripe ine faner..lamoitié lekor faner partou lor simer nef phoenix.. mé a sak foi tane accident t ena tendance dire ki sa pa pu ariv toi sa..ariv nek lezot..enfin jusko jour ou...
NOiRChoLo
NOiRChoLo

Messages : 21
Date d'inscription : 14/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  Akx Mer 27 Aoû - 18:06

Lash mo bien piss dan to tonkin...
Anyway mo ban zistoir vrai en tou k zot kav ale counter-chek si zot pa dakor...
Meter Nissaaa...
Akx
Akx

Messages : 72
Date d'inscription : 17/08/2008
Age : 39

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  AZI Mer 27 Aoû - 19:34

Akx pena toilet cot twa.
To pas koner cot pou pisser?
AZI
AZI

Messages : 97
Date d'inscription : 14/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  sirozanana Mer 27 Aoû - 19:36

AZI a écrit:Akx pena toilet cot twa.
To pas koner cot pou pisser?


Wai kav ene jour to pis dans ene verre to boire... to kav vine malin o moins
sirozanana
sirozanana

Messages : 166
Date d'inscription : 14/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  Akx Mer 27 Aoû - 20:21

eh ban camouade aret piss partou...
P fer malang p senti pi la,...
Akx
Akx

Messages : 72
Date d'inscription : 17/08/2008
Age : 39

Revenir en haut Aller en bas

Accidents sur la route Empty Re: Accidents sur la route

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser